سلام غربالگری اول چقدمیشه بیمه تامین اجتماعی دارم؟

۵ پاسخ

مال من شد2700بابیمه

۱ سونو
۱۱۰۰ ازمایش

آزاده.۱/۷۰۰ سونو همین حدودم ازمایش.نزدیک ۴میشه

این خوبه غربالگری دوم ۱۱ ۱۲تومن میشه ازمایش و سونو و اکوقلب😭😭😭

آزاد هست

سه و نیم هم سونو هم آزمایش

سوال های مرتبط

مامان نلا مامان نلا هفته بیست‌وهفتم بارداری