من رفتم دکتر دوفاستون داده بهمکه ۳ دوره بخورم..فعلا تازه شروعکردم ۳ روزه
چون شیر خودتو میدی طبیعیه. هیچ دارویی هم نخور ممکنه رو شیرت اثر بذاره. نهایتا اگه میخوی حتما برو دکتر
منم نشدم شیرخودمو میدم
چرامیخوای بشی؟
منم ماه هشتم شدپ
منم یکبار شدم صورتمم هورمونی جوش زده
حوصله داری ول کن منم نشدم
منم نشدم
یکبار شدم کلا
نمیدونم چیکار کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.