۱۰ پاسخ

پتیزا قارچ و گوشت
سیب زمینی
گاهی اوقاتم جایی که بشناسم همبرگر دستی

همبرگر میگیرم بدون سس فقط گوشتش و با نون میدم

سیب زمینی

سیب زمینی
نون باگت هم خیلی دوس داره خالی میخوره
یا اگ مثلا پیتزا باشه مرغشو میدم بهش

پیتزا قارچ و گوشت
خیلی هم دوست داره
دو سه تا گاز میزنه
معمولا سالاد سزار هم میگیرم نون و مرغ شو میخوره

سیب زمینی، نون دور پیتزا

خیلی پیش نیومده ، نون سنگک دوست داره بردم با خودم دادم دستش، اومدیم خونه هم اوتمیل یا فرنی درست کردم سیر شه، یه بارم خواب بود موقع غذا باز برگشتیم خونه بهش غذا دادم

سیب زمینی فقط

تا حالا ندادم
بجز سیب زمینی

سیب زمینی ،یا پیتزا قارچ وگوشت ،پیتزا چیکن

سوال های مرتبط