۱۴ پاسخ

من تازه جدا کرده بودم تنها می‌خوابید راحت بودم جنگ شد سرصدا شد دوباره کشیدم کنار خودمون بخوابه

دو سال و ۴ماهش بود

از دو سالگی

چون از شوهرم سرد شدم پیش پسرم میخوابم.هی میگه پیشش نخواب میگم بیدار میشه پیشش نباشم‌.ولی در اصل اصلا دلم نمیخواد پیش شوهرم بخوابم.دوسش ندارم دیگه

2 سالگی جدا کردم

۳سالگی منم جدا کردم

من دو سه ماه دیگه جداش میکنم سه سالش بشه و اینکه قراره جابجا بشیم گفتم ی دفه تو خونه جدیدبهش عادت کنه بد جداش کنم

شبا تا صورتش رو به صورتم نچسبونه نمیخوابه

۲ سالگی

فعلا ک ما تو اتاقش میخابیم😅 نی نی جدید بیاد فک کنم با باباش برن تو اون اتاق منو نی نی بمونیم و همینم پیش زمینه بشه ک جداش کنیم کم کم

فعلا زوده تا کلاس اول اینا

۲،۵ سالگی

پسرم یازده سالشه هنوزم پیش ما می‌خوابه😐😐😐

پسرم رو ۴ سالگی دخترم رو دوسالگی

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۴ سالگی
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۴ سالگی