بچه ها دختر رو کی تو روروئک کردین

۳ پاسخ

هرموقع بتونه تقریبا بشینه و کمردرد نشه ۶ ماهگی خوبه

من ۶ ماهگی گزاشتم

من دیروز تستی گذاشتمش میخواست عروسکای جلو روروئکو بخوره از آخرم با شدت با دهن رفت سمتشون لبش خورد به اون جلو گریه کرد آوردمش بیرون😅😅

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۱۱ ماهگی
مامان علیرام مامان علیرام ۶ ماهگی