سلام گلی دختر منم نداره بردم دکتر فوق تخصص فوری ویتامبن d3نوشت گفته دوماه مصرف کنه گفت احتنال زیاد در بیاد
پسر من ۱۰ ماهگی در اورد
ن بابا پسر منم دندون نداره پسر خواهر شوهرمم یسال اصلا دندون نداره نگران نباش
نه عزیزم دختر منم ۱۰ ماهشه بردمش دکتر گفت اصن هیچ مشکلی نداره فعلا وقت داره و اینکه از قدیم گفتن دندونی دیر تر در بیاد دیر ترم خراب میشه
پسر منم دقیقا ۹ماهشه اما خبری از دندون نیست 😑
نه اشکال نداره عزیزم
نگران نباش بچه ی دوستم بعد از تولد یکسالگیشو یدونه دندون دراورد😅 دختر من شش ماهش بود دوتا دندون داشت اون تو یکسالگی تازه جوونه زده بود نگران نشو الکی کلا پسراهم دیرتر از دختراس همه کاراشون نشستن راه رفتن حرف زدن
دکتر گف تا۱۴ ماهگی وقت هس برای رویش اولین دندون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.