نه عزیزم دیر نیست
دختره منم دندون نداره دکتر گفت تا۱۴ ماهگی وقت هست
هر چی دیر تر بهتر الان دختر مندندونای پایینش در اومده برا بالا هم نوک زده ولی همش گریه میکنه ونق میزنه خیلیی اذیته
تا ۱۳ ماهگی یه دونه باید داشته باشه اگه نه نیاز به پیگیری داره
سرش سنگینه پسرم دوتا بالا داره دوتا پایین ولی پدرمو در اورد تااا درامدن😭
تا ۱۳ ماهگی وقت داره واسه اولین دندون
منم نداره پردیس شاهان ک دراورد میکنم دیگه کارنم درمیاره😂😂😂جفتش تنبل همه چیشم بعد شاهانه باید قشنگ ب سن شاهان برسه
هر چی دیرتر بهتر عزیزم
هنوز خبری از دندون دخترمم نیس خاهرزادم ت 14ماهگی دندون در اورد
وای چرا نگران دخترم ۱۰ ماهگی تازه دوتا دراورد بقیه روبعد از یک سالگی تازه الانم هنوز نیش و اسیاباش موندن😫😫😫
منم دخترم نداره امروز بردم بهداشت گفت والا خوبه نداره بهتره والا من بیشتر نگرانم
دختر منم نداره تا ۱۸ ماهگی وقت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.