بعضی وقتا یکم حالت تهوع دارم دلیلش چیه؟

۳ پاسخ

بخاطر مکمل ها معده سنگین میشه

دليلش بارداريه
هزار مدل مرض گرفتم من توي بارداري😂بعد از زايمان همه تمام ميشن😍

منم دارم طبیعیه 😅

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی