۱۱ پاسخ

اینا و سرهمی سوزنی خنک

تصویر

اینا😅😅

تصویر

ازینا هم گرفتم

تصویر

لین مدلا

تصویر

اینا مثلا

تصویر

من اهر تیر دنیا میاد هم تابستونی خریدم هم پاییزه

کلا تابستونی زیاد نخر به نظرم نوزاد آستین بلند باید بگیری فقط یکی دوتا که ظهرا خیلی گرمه بخر

سایز صفر ‌ و ۱ براش تابستونی بخر بقیه رو گرم بخر

منم بچم مرداد ب دنیا میادش ولی تابستونی زیاد نخریدم چون نزدیک پاییز میشه هوا خنک میشه بعد نوزاد باید بدنش تقریبا گرم بمونه ضعیفه زود مریض میشه بخاطر همین سایز ۳ گرم گرفتم همرو

فقط سایز صفر و نهایتا اگه تپل باشه سایز ۱ تابستونی میشه

واسه من ۲۵ تیر بدنیا میاد
زیاد تابستونی نخریدم یکمم پاییزه گرفتم چون شهری که هستم وسطای شهریور خنک میشه

سوال های مرتبط