۸ پاسخ

منم ۱۰ شهریوره اگر سز بشم میوفته اخرای مرداد
هیچی نگرفتم نمیدونمم چی بگیرم که به کارم بیاد🤦🏻‍♀️🫠

تاریخ زایمان منم گهواره 2 شهریور زده
نمیدونم سایز لباس با توجه به فصل چطور بگیرم

لباسای زمستون رو نخر برای تابستونش فعلا بخر یعنی سایز ۱ چند دست
من سایز صفرم نگرفتم چون نمیدونم چقد بپوشه یا اصلا صفر اندازش بشه یا نه
همون ست بیمارستانی مشخص میکنه همه چی رو

منم اواسط،مرداد زایمان میکنم طبق برنامه گهواره ۲۰ هفته و ی روزمه . شما الان ۲۲ هفته این؟

من سرهمی خز دار و زخیم گرفته بودم براش و یه سویشرت زخیم

سلانم عزیزم ببین بچه سه ماهه که هنوز باید بغل لاشه به نظر من همون لباس های استین دار و مخصوصا زیر دکمه بعدشم بچه بیرون که میریم لای قنداق فرنگی یا پتو هست انشاالله هرموقع موقع نشستن شد برای لباس های مخصوص بگیر بیشتر براش سر همی بگیر نکه خیلی کلفت که ندونی چجوری تنش کنی بلکه اگه کسی برات ببافه که خیلی بهتر

بنطرم کاپشنش رو بزار همون موقع بخر میدونی چون رشد بچه رو نمیدونی چجوری. بعضی بچها یهو قد میگیرن بعصیا نه. بخری رو دستت میمیونه نتونی استفاده کنی. من که اینجور بودم

بیشتر لباسای پشمی و استین بلند برای زمستون بخر بعدم میپیچیش دور پتو
ی کاپشن سایز کوچیکم بگیر

سوال های مرتبط

مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری