خانما این ویتامین اد چطوریه خوبه؟؟تازه گرفتم

تصویر
۲ پاسخ

خیلی خوبهههه بهداشت اینو داده بود بچم میخورد
تموم شد رفتم پدیا بست گرفتم خیلی اذیت میشه

تا دو سالگی باید بهش بدی به بینایی و استخواناش کمک میکنه

سوال های مرتبط

مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی
مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 ۴ ماهگی
مامان مامان سلما مامان مامان سلما ۵ ماهگی
مامان لیانا😍 مامان لیانا😍 ۱ سالگی