۷ پاسخ

اهان من دو هست شماره چشمم نمیدونم چقدر بشع ولی خسته شدم با عینک

خيلي چشمام خشكه و اينكه يه ماهي ميشه خيلي درد دارم و سوزش نميدونم از چيه ولي

من ٤ماه پيش انجام دادم بدون ويزيت دكتر و حالا عكس چشم گرفتن فشار جشم و خيلي چيزاي ديگه ٤٦مليون پي ار كي
عمل فمتو گفتم كه ٧٠تومني ميشه دوره نقاهتي نداره درد نداري ولي پي ار كي ٤روز درد داشتم ٤ماه پرهيز اينا داشتم حالا كلا خرجي كه شد براي من تقيربا ٦٠تايي شد با عكس گرفتم و پرونده تشكيل دادن

من پارسال فمتولیزیک کردم با هزینه های جانبی شد حدودا 4تومن

عزیزم من لازک انجام دادم بهمن ماه شد۳۰تومن

ی نفر گفت ۳۵ولی ۹۰درصدشو بیمه تکملی میداد پاسارگاد بود

من تازگيا انجام ندادم چند سال ولي چند تا توصيه برات دارم به نظرم كيلينيك نگاه خيلي خوبه چون چند نفرو ديدم اونجا انجام دادن و راضي بودن اگر شماره چشما بالا نيست انجام نده ولي اگر اذيتي انجام بده تا شش ماه حتي يكسال حتما حتما قطره اشك مصنوعي بريز خارجي ايراني نه وگرنه انقدر چشما حساسو خشك ميشه بدتر اسير ميشي

سوال های مرتبط

مامان صدرا مامان صدرا ۲ سالگی