ده روزگی میبرم اگه شرایطم جور نشه میگم از اتلیه بیان خونه
میخوام ببرم ولی ن الان منتظرم یکم جون بگیره ولی جناب پدرش تصمیم داره زودتر ببره میگه تو نمیدونی باید عکس از نوزادی داشته باشیم 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🫠🫠
برا عکس نوزادی بهترین زمانش تا ۱۵روزگی چون بچه راحت میخابه
اره من بردم خودم همسرم هم باهاش عکس گرفتیم
من نمیبرم خونه عکاسیکردیم
اگه میخوای ببری حتما زود ببر تا بدنش نرمه 😂😂😂 فرم بدن
ولی من نبردم . واس عکسدندونی میبرم
من شنیدم تا دهروزگی بهتره چون راحت میخوابه ، ولی شما هم تونستی زودتر ببر هنوز خیلی کوچولوعه بعد یادگار میمونه خیلی باحالن اون عکسا🫠
نهایت تا سه هفتگی عکس نوزادی میگیرن ببرش خیلی بامزس من دیر کردم نشد بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.