۳ پاسخ

من دارم عالیه من خیلی راضی ام ولی باید خودم آبکشی کنم .....اگه خواستی بگیری مارک میلاد بگیر و یک کیلو و نیم.......درسته کوچیکه ولی موتور عالی داره اگه یه عالمه هم بریزی توش مثه چی میچرخونه....و کوچیک بگیر چون فقط مال لباسای نی نی هست

میشوره فقط ابکشی خودت باید کنی خشک کنم داره اب میکشی میزنی خشک کن
برای من ک بچم رفلاکس داره خیلی خوبو کاربردی بود

من دارم البته اتومات نیست خودم باید ابککشی کنم.به نظرمنن خوبه

سوال های مرتبط