کسی بیمارستان 22بهمن مشهد زایمان کرده چجوریه؟؟

۲ پاسخ

از لحاظ رسیدگی پرستارا خوبه وگرنه محیط انچنانی نداره

سوال منم است

سوال های مرتبط