۳ پاسخ

من کیسه صفرامو۴و۵سال پیش اونجاعمل کردم خوب بودبدنبودتواتاق ما۳تخته بودچون اتاق خصوصیاپربردمن دوس نداشتم چون خیلی شلوغ میشدتواتاق وگرنه پرستاراش خوب بودن

من آبجیم سه تا زایمان اونجا انجام داد میگه خیلی خوبه راضیم

خیلی عالیه
خیییلی
زایمان نکردم تعریفشو شنیدم

سوال های مرتبط

مامان کوهیار کوچولو مامان کوهیار کوچولو ۲ ماهگی
مامان الی مامان الی هفته سی‌وپنجم بارداری