کسی بنت الهدی مشهد زایمان کرده؟؟؟

۳ پاسخ

برای سزارین ؟عالیه عزیزم من سر بچه دومم میرم همونجا دکتراش عالیه پرستاراش مهربونن ولی اینم بگم یه مامای بداخلاق هم اومد معاینم کرد ک اصلا اخلاق و انسانیت نداشت😂😂ولی خب خوب و بد همه جا هست .از نظر تمیزی و امکانات همه چیز عالی بود

بله من

شما ک تربتی عزیز

سوال های مرتبط

مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان عسلچه🍯👶🏻 مامان عسلچه🍯👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری