۳ پاسخ

بنظرم ببر پزشک اون تجویز کنه بهتره ادم نباید به بچه کوچیک هر دارویی بده ولی من پسرم ی کوچولو سرماخوردگی داشت دکتر بهش قطره بینی سدیم کلراید هر 4 ساعت 2 قطره داد و قطره پلارژین هز 8 ساعت 10 قطره تا پنج روز

دکتر ب دختر منم سیتریزین داد

ستریزین دکتر برا دخترم نوشت

سوال های مرتبط

مامان فندق وبادام😍 مامان فندق وبادام😍 ۱۴ ماهگی