۴ پاسخ

برامن زایمان اولم طبیعی بود اولین پریودی بعدش خون آبه بود ولی دومی سزارین بودم تا۲۵روز بعدش خونریزی داشتم قرمز

عفونت داری هنوز

من خون ابه نبود ولی حالت لکه بینی و قهوه ای بود
ولی دفعه دوم خیلی شدید بود

اره میشه همچین چیزی

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 قصد بارداری