هرچی زود تر بری بهتر چون هم سنگین میشی هم قیمت ها داره روز میزنه
دورم هست
من قبل جنگ چیدم تموم شد احساس میکنم خیلی خونسردین🤦🏻♀️
دیرم کردی من که خرید کردم همشو😁
نه بابا بذار بچه خودش بیاد نظر بده انتخاب کنه.چ کاریه از الان بری خرید🙄😄
دیرم هس
نه خیلی زوده بزار به روز قبل زایمان برو😂
باید بری تا سنگین نشدی و خیلی ب خودت فشار نیاریا هرجا خسته شدی کافیه برو خونه
اره برو منم یه اشتباهم تو حاملگی همینجا بود تجربه نداشتم هنوزم نخریدم قراره بریم بخریم
وایی نه شروع کن از الان دیر هم هست یکمچون سختت میشه یکم که راه بری
بری خیلی بهترا چون دو سه هفته دیگه نمیتونی سر پا وایسی
برو گلم.هفته های دیگه سنگین میشی اونجور ک دلت میخواد نمیتونی وقت بزاری .برو بگیر تا خیالت راحت باشه .
اره عزیزم برو خرید
هرچی زودتر بخری راحت تری سنگین بشی سخت میشه
منم هیچی نخریدم هنوز😁✌
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.