خانما امشب برم روگامو بزنم یا هنوز زوده

تصویر
۸ پاسخ

روگام رو به کیا میدن؟

منم ۲۸هفته و۳ ۴ روز زدمش

اره بزن زود نیس بهترین زمانه اتفاقا من ۲۹ هفته و ۲ روز که امروز بود زدم

خوندمش برم برگامو بزنم 🤣🤣🤣🤣

روگام چیه!؟

اره عزیزم

روگام چی هست؟

برو‌بزن من ۲۸هفته یک روز زدم

سوال های مرتبط

مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان ماجد مامان ماجد ۴ ماهگی
مامان مهرسا 🩷🌸 مامان مهرسا 🩷🌸 ۷ ماهگی