خانما من 26هفته و شش روزمه روگامو کی بزنم

۴ پاسخ

روگام برای چیه؟

عزیزم من مثبت باشم شوهرم منفی باید روگام بزنم؟؟؟

منم باید روگام بزنم
دقیقا هم هفته ایم
از ۲۸هفته تا ۳٠باید زده بشه

۲۸ هفته باید تزریق بشه

سوال های مرتبط

مامان محمد حسام 🌺🐣 مامان محمد حسام 🌺🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙💓💓 مامان 💙💓💓 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیکان مامان نیکان هفته سی‌وششم بارداری