۶ پاسخ

هوووووف دختر منم نه صبحونه نه ناهار
فقط شیر وشیر
با یه ذره کوچولو هندونه همین
منم دیگه نمیدونم چ غلطی کنم

شربت سانستول رو امتحان کن برا دختر من ک عالیه برا اشتهاش

اصلا نمیدونم چشونه
واقعا گرسنه نمیشن یعنی؟

پسر منم صبحانه و ناهار در همین حد میخوره. بعد میخوابه بلند میشه اشتهاش بهتر میشه. تا ساعت چهاروپنج اشتها نداره

شیر شب میخوره؟

دقیقا برنامه امروز پسر من 😕واقعا دیوونه شدم هیچ جوره راه نمیاد برای خوردن 😮‍💨

سوال های مرتبط