هوووووف دختر منم نه صبحونه نه ناهار
فقط شیر وشیر
با یه ذره کوچولو هندونه همین
منم دیگه نمیدونم چ غلطی کنم
شربت سانستول رو امتحان کن برا دختر من ک عالیه برا اشتهاش
اصلا نمیدونم چشونه
واقعا گرسنه نمیشن یعنی؟
پسر منم صبحانه و ناهار در همین حد میخوره. بعد میخوابه بلند میشه اشتهاش بهتر میشه. تا ساعت چهاروپنج اشتها نداره
شیر شب میخوره؟
دقیقا برنامه امروز پسر من 😕واقعا دیوونه شدم هیچ جوره راه نمیاد برای خوردن 😮💨
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.