بنظرتون این ست۱۹ تیکه (کیدزبو) برا بیمارستانش قشنگه گرفتم ؟؟؟

تصویر
۱۴ پاسخ

۱۹ تیکه کاربردی نیست اصلا خیلی تیکه هاش الکیه

خوشگله،اما چون سایز ۰ هیت بچه نهایت ۱ هفته ۱۰ روز استفاده میکنه نمیرسی همه رو بپوشونی

عزیزم خیلی هاش بلا استفاده میمونه همش کاربردی نیست
تیکه ای بخری خیلی بهتره

خوشگله

خیلی خوبه منم گرفتم تیکه هاش تا چهل روز بصرفه من که راضیم

خیلی قشنگه و متفاوته طرحش
مبارک باشه

خیلی نازه😍

من ۷ تیکه گرفتم

خیلی خوشگله مبارکش باشه .... چند گرفتیش؟

خیلی نازه از کجا گرفتی

منم ۱۹ تیکه گرفتم مارک دیگه بجز قنداق اش که کوچیکه همشون بدرد بخوره چیزی اضافی نداشت

آره عزیزم خیلی قشنگیه مبارکه

نازهه

۷ تیکه بگیر

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته سی‌ودوم بارداری