۶ پاسخ

عزیزم ماشالله چشم ابروش درشته چتری بهش نمیاد چتری ب چهره های گرد میاد بزار بلند شه

گلم مبارکه ولی چتری من خودم میزنم موهامو مو رو باید از بالا هشت جدا کنی نه خط صاف اونطوری خوشگل تره بعد قدشم بلند بزن😘😘

قشنگه شده مبارکه

ماشالا مبارکش باشه دختر من موهاش اونهمه نیس ک بشه چتری زد منم خوشم میاد

ااااووووویییییی ننه. چه بهش میاد خانوم توت فرنگی

👩🥰😚

سوال های مرتبط

مامان 🌿النا🐼🤍☔ مامان 🌿النا🐼🤍☔ ۱۶ ماهگی