۳ پاسخ

من شماره چشام خیلی زیاد نیس ولی دوست ندارم عینک دکتر هم رفتم گفت با عینک سر کن ولی بخوای عمل میکنم

من توو بیمارستان فارابی انجام دادم اصلا درد نداره.بعدش یکم سوزش داره.
اون موقع من ۴ تومن دادم الان نمیدونم

قبل عید ۳۰ تومن بود فمتو ۴۵

سوال های مرتبط