ببخشید ولی هیچکدوم
هردو واقعا قشنگن
خوشحالم میبینم یکی پیدا شده یه اسم درست درمون میخواد برای بچش بزاره اینقدر مردم درگیر اینن اسم جدید بزارن واسه بچشون یه مشت اسم دری وری مزخرف مدام به گوشت میخوره که معلوم نیست اسم اشیاست یا آدم
بهار خوبه
خب بین این دوتا اسم بنظرم بهار🌱
هر چند قدیمیه ولی به دل میشینه
بهار.
جفتش خوبه
سلیقه ها متفاوته عزیزم بنظرم هردو ازون دسته اسامی هستن ک از مد میرن
بهار🐣
بهار
معذرت میخوام ولی هیچکدوم
بهار قشنگ تره ولی اینا قدیمی ترن یه اسم جدید تر بزاری بهترم میشه
بهار.
بخار خیلی قدیمی آیه قشنگ تره
بهار.
بهار.
آیه
بهار قشنگ تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.