خانوما اسم بهار قشنگ تره یا ایه

۱۷ پاسخ

ببخشید ولی هیچکدوم

هردو واقعا قشنگن
خوشحالم میبینم یکی پیدا شده یه اسم درست درمون میخواد برای بچش بزاره اینقدر مردم درگیر اینن اسم جدید بزارن واسه بچشون یه مشت اسم دری وری مزخرف مدام به گوشت میخوره که معلوم نیست اسم اشیاست یا آدم

بهار خوبه

خب بین این دوتا اسم بنظرم بهار🌱
هر چند قدیمیه ولی به دل میشینه

بهار.

جفتش خوبه

سلیقه ها متفاوته عزیزم بنظرم هردو ازون دسته اسامی هستن ک از مد میرن

بهار🐣

بهار

معذرت میخوام ولی هیچکدوم

بهار قشنگ تره ولی اینا قدیمی ترن یه اسم جدید تر بزاری بهترم میشه

بهار.

بخار خیلی قدیمی آیه قشنگ تره

بهار.

بهار.

آیه

بهار قشنگ تره

سوال های مرتبط

مامان هاناجون مامان هاناجون روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هاناجون مامان هاناجون روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدمهدی‌ومهیار مامان محمدمهدی‌ومهیار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هجدهم بارداری
مامان گیلاس 🍒 مامان گیلاس 🍒 ۶ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان آرتام مامان آرتام ۴ ماهگی