۱۸ پاسخ

من هیچوقت توعمرم اندازه اون 9ماه حاملگیم زشت نبودم
همش الکیه

چرت و پرت بود بخدا. من سر پسرم یعنی دماغم افتضاح ورم کرده بود بعد کلا پوستم داغون جوش اونقدر زده بودم که دوران بلوغ اینقدر نداشتم‌.

چرت و پرت بوده🤣من سر پسرم ورم داشتم بیا و ببین انگار لبام ژل زده بودم.
اما الان که دختر دارم خیلی جمع و جور قشنگ تر شدم

ولی من سر پسرم خیلی خوشگل شده بودم

زر میزنن عزیزم😂من تو حاملگی یجوری از ریخت افتاده بودمو داغون شده بودم ک حتی یدونه عکس از هم خودم نگرفتم،دماغم ایالت مستقلی شده بود برا خودش
خداروشکر ک فقط ۹ ماهه حاملگی😁

والا من هرکیو دیدم پسر داشته ورم کرده
ولی خودم که دختر داشتم نه ورم کردم نه زشت شدم😅😅😅

نه بابا ربطی نداره منم انقد پف کرده بودم دماغم اندازه یه مشت شده بود
پف خالص بودم

من سر پسرم خیلی خوشگل شده بودم، همه هم میگفتن پسره، و شد 🤭 دیگه نمیدونم چقدش راسته 🤚🏼😂

من سردخترم هم خوشگل شده بودم هم پوستم سفید شده بود اصلا هم لک وجوش نداشتم

قدیم حرفای الکی زیاد بوده😂
من سر دخترم شکمم گرد و جم و جور بود خودمم خیلی پوست موهام بهتر شده بود بعد هرکی منو میدید میگفت بچت پسره میگفتم نه دختره میگفتن نهههههه الا و بلا پسره باید خودمو داغون میکردم کلی قسم و آیه که نه بابا دختره 🤣🤣

چه ربطی داره اگه ورم داری شک کن به فشار خون !
من دختر باردار بودم اصلا چهره ام‌تعییر نکرد فقط پوستم شفاف شده بود موهام براق شده بود رشدش زیاد شده بود

نه بابا الکیه. من سر هر دو تا بچه‌م بارداریم دقیقا عین هم بود همه چیش

بدن با بدن فرق داره من سر پسرم اصلا ورم نکردم چهرمم اصلا تغییر نکرد...ولی یادم همیشه مامانم میگفت سر داداشام خیلی ورم کردو چهرش تغییر
هربدنی نسبت ب جنسیت ی واکنشی نشون میده

من دختر داشتم ولی خوشگل شده بودم

من که خودم تعریف نباشه خوشگلی دارم
ولی باز سر پسرمم همه میگفتن خیلی خوشگل شدی...
فقط از ناحیه دست و پا ورم کردم
اونم نزدیک ۸ماهگی اینطور شدم تا آخر بارداری...

منکه شما رو ندیدم ولی بنظرم به این شدتم نیستی.همه مامانا که تویه دلشون نی نی دارم مثل فرشتن.اگه میتونی نمکتو خیلی خیلی کم کن

عزیزم همه اینا چرته منم سره پسرم که حامله بودم کلی ورم کرده بودم هرکی میدید میگفت بچت دختره به این چیزا فکرنمیکنم ربطی داشته باشه چون هرکی بارداریش یجوره

برعکس من سر دخترم خیلی خوشگل شده بودم

سوال های مرتبط