سلام عزیزان این آزمایش خوبه یان ؟ازمایش همسرمه

تصویر
۳ پاسخ

اره در کل خوبه و نرمال ولی اونقدرم زیاد قوی نیس ، یکم تقویت کن گرمی و این چیزا بخوره میشه انشالله

ممنون میشم جواب بدی

خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی