۳ پاسخ

ابول نژادیان تعریفشو شنیدم

تو اهواز دکتر سمیر هم ریه کودکانه ،اون م خوبه

دکتر فائضی نبردی؟ من بعد یه هفته خداروشکر خیلی بهتر شد الان در حد آبریزش بینی ه فقط .

سوال های مرتبط

مامان ملورین ونینی مامان ملورین ونینی هفته سی‌ام بارداری
مامان نلین مامان نلین ۸ ماهگی