دختر من پیتزا و ساندویچ نمیخوره.. خودمونم هر وقت هوس کنیم
پسر منم اصلا دوست نداره
هر موقع دلمون خواست میخوریم بیشتر کباب میخوریم تا فست فود
اصلا نمیخوریم ، تنها فست وفودی که میخرم فلافل هست، و پیتزاهم خودم درست میکنم فقط گوشت و قارچ
دخترم هنوز نمیدونه سوسیس و کالباس چیه
همبر هم خودم براش درست میکنم
ما خیلی دیر به دیر در حد دوسه ماه یکبار شاید سوسیس یا کالباس بگیریم. پسرم از دو و نیم خورده ولی در حد همون چند ماه یکبار...پیتزا هم تو خونه خودم درست میکنم
ماهی یک بار فست فود می خوریم
پیتزا و اسنک که اصلا دوست ندارن بچههای من نهایت ساندویچ گاهی خودم درست میکنم، غذای بیرون هم کلا نمیخوریم شاید دو بار تا الآن خورده باشن بچههام
ماهی یکی دوبار میخوریم
دخترمم عاشق فست فوده
هروقت درست کنم اونم میخوره...
پیتزا و همبر و ساندویچ خیلی دوس داره...
پپ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.