۴ پاسخ

اخ من پسرم فکر کنم۵/۶ماهش بود همین بلا سرم اومد🤕🤕🤕وای چ روز بدی بود

پسر منم یه بار همینجوری شد به شوهرم همیشه میگفتم ارتفاعش خیلی بالایی بیار پایین تر گفت نمی‌فته خدا رحم کرد گره از بالا باز شد وسط چهار چوب در وصل بود یه دفعه دیدم صدایی شد سکته کردم تا اومدم دیدم رو زمینه .خدا رو شکر چیزی نشد از همون موقع دیگه از تاب میترسه

وای عزیزم چرا ،طنابش پاره شد یا گره اش باز شد پسر منم همین مدل داره

عزیییییزم
چیزی شد؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان طنین🤍 مامان طنین🤍 ۱۷ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱ سالگی
مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی