اخر بستری شد بچم:(🥲

تصویر
۷ پاسخ

انشاالله زودتر خوب بشه مرخص میشه عزیزم

الهی بگردممم🥺ایشالله هرچه زودتر خوب بشه

ای خدا چرا🥲

آخه بمیرم

چرا از پاهاش رگ بگیرن آخه الهییی چقد اذیته

انگار فش بدن بهم درکت میکنم الان چه حالی داری🫠🫠🫠🫠پسر منم اینقدری بود یه هفته واسه ویروس اسهال استفراغ بستری شد مردم و زنده شدم تو بیمارستان هربار میومدن یه سرم دیگه و آمپول میزدن به بچه

لعنت به ویروس

سوال های مرتبط

مامان رضاکوچولوم🤍 مامان رضاکوچولوم🤍 ۱ سالگی
مامان مهر مامان مهر ۱ سالگی
مامان 💙علیسان💙 مامان 💙علیسان💙 ۲ سالگی