۱۰ پاسخ

بگردی هست تجریش داره

نه ، من توی فریزر دارم براش

من فریز کردم یه نصفه تو پاییز

من فريز كردم

منم گیر نیاوردم🥲

بله من خریدم

نه گیر نیاوردم

چه خاصیتی داره عزیزم

ما چون خودمون از تو باغ برداشت میکنیم آره داریم تا دیروز هم یدونه داشتم شکوندم گزاشتم فریزر
دوباره فصلش اومده مامانم اینا کاشتن تو باغ تا تابستون برداشت میکنن

ن گیر نیوردم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۳ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی