بگردی هست تجریش داره
نه ، من توی فریزر دارم براش
من فریز کردم یه نصفه تو پاییز
من فريز كردم
منم گیر نیاوردم🥲
بله من خریدم
نه گیر نیاوردم
چه خاصیتی داره عزیزم
ما چون خودمون از تو باغ برداشت میکنیم آره داریم تا دیروز هم یدونه داشتم شکوندم گزاشتم فریزر
دوباره فصلش اومده مامانم اینا کاشتن تو باغ تا تابستون برداشت میکنن
ن گیر نیوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.