۶ پاسخ

من تو اسنپ خریدم

منم دنبالشم پیدا نکردم

عزیزم اسم اون میدان یادم نمیاد بهت بگم کجا بود از سمت آرامگاه که میای بلوار مدنی میاد میرسی به یه میدان که دور میزنی از سمت پایین میره سمت خیابان تختی اونجا یه مغازه کوچیک هست میوه فروشیه الان داره

به سختی گیر میاد
ما اینقدر گشتیم ک بالاخره یه جا اورده بود خریدیم

فصلش تموم شد عزیزم

نه من گیررنیوردم فرنیوه اشو از ای بانو خریدم

سوال های مرتبط