اگه بیمارستان شیر دوش برقی داره بگو برات بیارن اگه نداره یدونه دستی بخر بزار رو سینت بعد جوری که فشار هوا باعث بشه اون قسمت نرمی کع فشار میدی نصفش با جریان هوا برع تو و همینجوری ثابت بمونه. خیلی سخته که اینجور حالتی در بیاد ولی فقط اینجوری شیرت میزنه بیرون. مال من اولش عسل سفت بود بعد سه روز آبکی زرد شد. بنظرم برا اینکه راحت باشی بیمارستان نداشت یدونه اجاره کن
منم نداشتم قطره شیر افزا بخور و بده بچت میک بزنه حتما
چای بادیان بخور
دارو بهم دادن
قطره شیر افزا از داروخانه بگیر
من ک نداشتم الانم کمه یه وعده میخوره و دیگه توش نیس
میاد عزیزم اولش اغوزه
روز سوم
الان شیرخشک بده، ربطی به سزارین یا طبیعی نداره، معمولا تا چندروزی شیر نداری، بخاطر قرص خشک کننده هم هست
قرص لاکتاول و قطره شیرافزا، ابمیوه و چای بخور شیرت میاد
حالا زوده عزیزم میاد
باید دوش بگیری بعدش شیرت میاد
میاد شیرت…چای کمرنگ زیاد بخور با عسل
روز سوم میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.