۵ پاسخ

من زایمان اولم گلپایگانی بود ،طبیعی ، خوب بود هم بخش زایمان هم بخش

شهدا نرو من‌رفتم بانداژ جا گذاشته بود از اون طرف بخاطر همین افتادگی‌رحم گرفتم دو هفته است درگیرم 🥲 واژنم‌دیگه واژن نمیشه دیشب رابطه میخواستم داشته باشیم شوهرم میگبت یه چیز مانعه میشه که دخول انجام بشه خلاصه نابود شدم نمیدونم چه غلطی بکنم سه تا متخصص رفتم سه تاش میگن چیزی نیست داخل واژن ولی هست هم من هم شوهرم فهمیدیم واقعا نمیدونم چه غلطی بکنم

من طبق شنیده های خودم بهت میگم که اصلا شهدا نرو جدیدا تعریفی نداره در عوض امام رضا عالیه همپای ولیعصر هست

بیمارستان فرقانیم بگید اگه کسی زایمان کرده

اطرافیانم گلپایگانی زایمان کردند و راضی بودند

سوال های مرتبط