۲ پاسخ

من زن خواهر زادم اونجا زایمان کرد عالی بود خوددمم میخوام اونجا زایمان کنم دکترت کیه؟؟؟

سلام عزیزم شما بیمارستان شهدا بهشهر سزارین کردی ؟چجوری بود؟راضی بودی؟

سوال های مرتبط