۴ پاسخ

آره خوب بود دکترم هم خوب بود

من دوستم هم ارجمند زایمان داشت هم راضیه فیروز ولی میگه رسیدگی راضیه فیروز خیلی بیشتره

سلام من زایمان کردم الان ۱۰ روزه خیلی پرسنل و رسیدگی شون عالی بود

من سزارین شدم یک آذر همه چی خوب بود خداروشکر
البته به دکترت هم بستگی داره

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی