ما همین ک از بیمارستان میاییم بچه همون موقع حموم میدیم
وقتی مرخص شدیم اومدیم خونه
روزی که برگشتیم خونه
من یکم دیر بردم ۴ یا ۵ روزش بود ، از بيمارستان که میرید خونه میتونید هر دو حموم کنید
ربطیم به بند ناف نداره اصلا
فرداي زايمان روزي كه مرخص شدم
ما روزی که مرخص میشه میبریم حمام نوزاد و
بعد ده روز
دخترمو روز دوم یا سوم
خودمم همون لحظه ک از بیمارستان رسیدم اول دوش گرفتم
ما ۴روزگی بخاطر واکسنش گفتن ۲۴ساعت حموم نبرین ماهم ۴روزگی بردیم..
میگن سه روزگی که نافش یکم خشک تر بشه
بعد از ۱۲ ، ۱۳ روز
دکتر گفتش تا سه روزنبرین بعدش ببرین
ما سه روزه بود بردیمش
من ۱۰روزبااینکه نافش نیوفتادهرچی صبرکردیم ولی بیمارستان گفته بودن همون روزاول میتونی ببری حمام فقط مراقب نافش باشی
۳روزگی
سه روزگی
بچه وقتی بدنیا میاد یه لایه چربی از شکم مادر رو بدنش هست که تا ۲۴ ساعت بهتره حمام نشه چون براشون مفیدع...
ما روز پنجم حمامش کردیم
۴ روزگی
دختر سر هفت روز پسرده روز
3روزگی
بعد این ک نافش افتاده
شما بزار نافش بیوفت بعد ببرش
روز دهم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.