زابمان از همه بدتر
اگه بارداری نرمالی داشته باشی بچه داری سخت تره ولی اون کسی که بارداری پر خطر صد در صد بچه داری بهترش هست
صد در صد بچه داري
بارداری
خدا همه بچه هارو حفظ کنه اما بچه داری خیلی سخته عزیزم تازه تا وقتی برسن یک سالگی آسون تره بعد اون همش سخت تر میشه ولی وسطاش انقددددد شیرین کاری دارن دیوونه خودشون میکنن آدمو
من یه دختر ۲ ساله واقعا خیلی خیلی شیطون دارم دوست دارم بخورمششششش انقد شیرین عشق همه اس
صد در صد بچه داری😁
بچه داری
هر دو سختی های خاص خودشو داره
دوتاش وقتی بارداربودم دعا میکردم زودتر زایمان کنم راحت شم حالا که زایمان کردم وشب زنده داری وگریه های بچه رومیبینم گریم میگیره نمیدونم چکار کنم
بارداری😢😢😢😢😢😢😢😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.