از بس حاملگی سختی دارم فکر میکنم بچه داری راحت تر از حاملگیه
نه خداروشکر فقط تا ۲۰ روز اول جایی نبرش جاشون که عوض میشه بی قرار میشن
روانی شدم😐😂از ۲ شب بیداریم
سه ماه اولش سخته
من که روز شماری میکنم برا دیدنش 🥺
اره سخته هرچی میتونی بخواب که قشنگ انرژی داشته باشی😊
اره والا😂😂
اگه اهل خواب زیادین، باید خودتون رو برای کم خوابی آماده کنید🥲😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.