۸ پاسخ

از بس حاملگی سختی دارم فکر میکنم بچه داری راحت تر از حاملگیه

نه خداروشکر فقط تا ۲۰ روز اول جایی نبرش جاشون که عوض میشه بی قرار میشن

روانی شدم😐😂از ۲ شب بیداریم

سه ماه اولش سخته

من که روز شماری میکنم برا دیدنش 🥺

اره سخته هرچی میتونی بخواب که قشنگ انرژی داشته باشی😊

اره والا😂😂

اگه اهل خواب زیادین، باید خودتون رو برای کم خوابی آماده کنید🥲😁

سوال های مرتبط