۵ پاسخ

بله جانم

اره.

همشون یکی هستن عزیزم‌فقط شرکت هاش فرق دارن بده به بچه

اره من کلا ازین میپم
خوش طعمه
اون یکی ها تلخن

آره من دادم

سوال های مرتبط

مامان lian مامان lian ۴ سالگی