۹ پاسخ

اره عزیزم من مرتب ب بچم میدم اصلا دندون سیاه نمی کنه

منم همینو بهش میدم راضی هستم دندونش هم تاحالا سیاه نشده

منم هفته پیش گرفتم ۶۲۰
بنظرم عالیع
از دوسالگی به لیام هیچ شربتی نداده بودم

نه من اوایل ازهمین مارک میدادم بعدش دیگه توشهرمون پیدا نمیشد لیپوزوفر فورت دادم ولی خداروشکر هردوتاش خوب بود

ن نکرد خوشمزه هم‌هست

نه سیاه نکرد.الان چند شده؟

من ی سال شابد بیشتره که بهش میدم
دندونو سیاه نمیکنه

نه نکرد

من کلا ایروفیکس میدادم
نه دندوناش وسیاه نکرد اصلا.

سوال های مرتبط

مامان lian مامان lian ۴ سالگی