مامانا پسرم خیلی تب داره
استا هم دادم بهش
چیکا کنم

۵ پاسخ

۴۲😨😨🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

پسر من تب ۴۲ درجه داشت
هیچ جوره پایین نمیومد
بردیمش دکتر گوشش التهاب داشت
انتی بیوتیک توی سرم زد تا این مسکن های تب بر عمل کردند

شروع ویروس

شیاف و پاشویه

شیاف بزن اگه خوب نشد

پاشویه بکن

سوال های مرتبط