سلام مامانا کسی بلده این ازمایش تفسیر کنه

تصویر
۳ پاسخ

پولیپ آندومتر بوده معمولا درمانی نمیخواد
بدخیمی هم نداره خداروشکر

پولیپ آندومتر بوده. خوش خیم هم بوده شواهدی از بدخیمی نداشته

۵۵۵۵۵

تصویر

سوال های مرتبط

مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۴ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار ۱ سالگی