وا بزن تو دهنشون😐من سر بچه با هیچکس شوخی ندارم و جا افتاده ک من رو دخترم خیلی حساسم
خب عزیزم یعنی تو یه ساختمان زندکی میکنید؟یا تو یه واحد اگ تو یه ساختمانه موقعی ک چایی میخورن نبرش پایین اگه هم تو یه واحدید برو تو یه اتاقی جایی و علاوه بر اون بگو دکترش ممنوع کرده یا یبوست گرفته یا اسهال نباید اینا رو بخوره
به شوهرت بگو خیلی جدی بهشون گوش زد کنه.بگودکتر قدغن کرده فلان مشکل رو به وجود میاره شوهرتو بترسون
آره بابام دیروز به بچم سس مایونز داد انقد حرص خوردم که نگو حالا شکلات یه کم جنبه و جوش میاره خواب بهم میزنه نذار بدن
چایی کمرنگ باشه تازه اشکال نداره ولی شکلات ☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.