۱۰ پاسخ

طبیعی یا سزارین تا ۴۰ صبر کنی بهتره سزارین بیشتر هنوز

منم داشتم ۲۹ روز بعد
ولی درد داشتم
انگار رخم بود داخل

خودت خوبی ؟؟؟
چجوری میتونی
من تا دو سه ماه بعد زایمان انقد درد داشتم ک نگو

اگه خون ریزی نداشته باشی اره ولی مواظب باش دوباره باردار نشی😂

من هنوزم درددارم موقع رابطه

وای منم فقط دارم باهاش سروکله میزنم میترسم بهم تجاوز کنه😂😂😂

اره بابا من دو هفته بعد از زایمان بود

اره 😅 بده بره

اگه درد نداری و لکه بینی نداری اره میشه ولی سطحی خیلی عمیق نه

اره میشه عزیزم.

سوال های مرتبط

مامان مرصاد 💙💙🧿 مامان مرصاد 💙💙🧿 ۳ ماهگی
مامان نیلا🩷 مامان نیلا🩷 روزهای ابتدایی تولد