توکل بر خدا عزیزم.من تو بارداری هماتومم ۳ سانت بود.کلا تا ۳ ماهگی برطرف شد ولی همش استراحت مطلق بودم و شیاف و هر هفته امپول البته درد هم داشتم
عزیزم ب دلت بد راه نده شیافتو بزار استراحتتم بکن کاری ک تو باید بکنی همیناس بقیه اشو بسپار ب خدا اگه قرار انقد استرس بکشی بلن شو برو ی سونو بده خیالت راحت بشه
دفع میشه عزیزم اصلا استرس نداشته باش استراحت داشته باش
منم همینطورم دیروز زیاد بود کم شد باز الان زیاد شد نمیدونم چخبره
باز خوبه شما میدونید بچه قلب داره و بخاطر هماتومه
اگه مراعات کنی دفع میشه
منم جفت بارداری ام داشتم خودش تموم شد
استرس نداشته باش دفع میشه 0
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.