۲ پاسخ

اره اگه تب نداشته باشه میتونه ی کم بخوره

ن کلا اویشن برای سرماخوردگی خوب نیست پونه دم کن بخور اونم برای خودت ن بچه

سوال های مرتبط

مامان شیرینی مامان شیرینی ۱۷ ماهگی
مامان مامان‌🍓 لیام🍓 مامان مامان‌🍓 لیام🍓 ۱۰ ماهگی
مامان آرمین مامان آرمین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی